piątek, 4 stycznia 2013

Podsumowanie wyzwania " Z półki"







Nadszedł czas podsumowań. Zapisując się na to wyzwanie, wybrałam poziom  2. Miałam przeczytać od 6 do 10 wybranych książek. Niestety mój plan nie wypalił i wyzwanie skończyłam na poziomie 1. Udało mi się przeczytać 6 książek:

  1. George Orwell „Folwark zwierzęcy”;
  2. Hanka Lemańska „Chichot losu”;
  3. Jan Grzegorczyk „Adieu. Przypadki księdza Grosera”;
  4. Lisa See „Dziewczęta z Szanghaju”;
  5. Arthur Conan Doyle „Pies Baskerville’ów”;
  6. “Dzieje Tristana  i Izoldy”.

To nie znaczy, że tylko te książki udało mi się przeczytać w 2012 roku. Były też inne, ale już spoza listy. Mimo to cieszę się, że mogłam wziąć udział w tym wyzwaniu. W tym roku też podejmę się tego zadania. Może pójdzie mi lepiej. Zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz