środa, 17 stycznia 2018

Mini czelendż 2018

Książka towarzyszy mi od zawsze. Odkąd pamiętam , lubiłam czytać i nadal to uwielbiam. W różnych okresach mojego życia tych książek przewinęło się mniej lub więcej. Jak to w życiu bywa tego wolnego czasu mamy raz więcej, a raz mniej. Przyczyny też bywają różne.
Jednym z wyzwań, jakiego się podjęłam w tym roku po przejrzeniu mojego domowego księgozbioru, to
                                                            MINI CZELENDŻ 2018
na blogu Ejotkowe postrzeganie świata .

Zostało wybranych 5 kategorii, do których każda osoba zgłaszajaca musiała dopasować tytuły ze swoich półek.
A oto mój wybór:

 1. Książka autora, którego inicjały to M.K. lub K.M.
Manuela Kalicka "Szczęście za progiem"
2. Książka z typowo ciemną/mroczną okładką  [w barwach brązowych, ciemno szarych, czarnych lub mieszanina barw, ale ewidentnie dająca efekt mroczny]
Alex Kava "Czarny Piątek"
3. Książka z tytułem opartym na czasie   [w tytule znajdują się: dni, noce, rok, lata, godziny/minuty/sekundy, pory dnia, pory roku, słowo 'czas'] 
Justin Go "Wyścig z czasem" 
4. A. Książka z motywem dziennika/pamiętnika
Virginia C. Andrews "Pamiętnik Christphera"
    B. Książka z motywem samotnej matki
Katarzyna Leżeńska "Studnia życzeń" 
5. A. Książka z pachnącą okładką   [na okładce znajdują się kwiaty, potrawy lub flakonik perfum]
Lisa See "Marzenia Joy"
    B. Książka z tytułem zawierającym zwierzę
Elizabeth Kostova "Łabędź i złodzieje"




1 komentarz: