niedziela, 5 stycznia 2014

Z półki- wyzwanie czytelnicze 2014

Po raz kolejny zapisałam się na wyzwanie czytelnicze "Z półki" organizowane przez właścicielkę bloga           " Wrota wyobraźni". Wybrałam poziom 3, to znaczy, że muszę przeczytać 11-15 książek zalegających na moich półkach i proszących o  ich przeczytanie.
Zobaczymy jak mi pójdzie. Przejrzałam moje półki i wybrałam:
1. Dawid Nicholls "Jeden dzień".
2. Tony Persons " Mężczyzna i żona".
3. Małgorzata Warda " Nikt nie widział, nikt nie słyszał".
4. Emma Cavalier "Pałac".
5. Janusz L. Wiśniewski "Samotność w sieci".
6. Helen Fielding "Rozbuchana wyobraźnia..."
7. Barbara Kosmowska "Teren prywatny".
8. Clare Curnyn "W pogoni za Alice".
9. Mellisa Senale "Znowu randka"
10. Jane Sigaloff "Imię i nazwisko zastrzeżone".
11. E.L. James " Pięćdziesiąt twarzy Greya"
12. E.L. James " Nowe oblicze Greya".
13. E.L. Ciemniejsza strona Greya".
14. Jo Nesbo " łowcy głów".
15. Wendy Markham " Nie całkiem do pary".
16. Lynda Curnyn "Polowanie na męża".




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz